Två av sju!

Hej på er!

Tänkte skriva den andra grejen om mig. So here I go!

2. En annan grej om mig som ni kanske inte vet, eller de som känner mig vet verkligen det här, men det kanske är någon okänd som läser min blogg så jag tänkte berätta det här ändå.
När jag går på stan har jag en tendens att kolla på samma saker. De tre sakerna är strumpbyxor, svarta ballerina skor och randigt. Det sistnämnda är en liten obsession, jag kan inte hjälpa det. Det första jag brukar säga är fint i en affär är nästan alltid randigt. Detta kanske beror på att min mor alltid klädde mig i randigt när jag var liten eller så är det genetiskt! Jag menar, mina lakan är till och med randiga!
När jag och min mamma var i London så retade hon mig för detta, så jag bestämde mig för att försöka att inte kolla på randiga saker i affärerna. Men det var helt sjukt, det gick verkligen inte, allting som jag tyckte var snyggt var randigt. Jag tror dock att det berodde på att utbudet inte var så stort på andra snygga kläder, men ändå! Så min mission fullföljdes inte och jag kom hem med en randig kofta.




Carin Wester är bra på randigt och de här sakerna skulle jag inte säga nej till!

Nu ska jag plugga matte,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Theodore

haha. jag trodde den översta var DU!

2008-11-12 @ 19:59:32
URL: http://theodore.webblogg.se/
Postat av: viktoria

strumpbyxor?

va?? det köper du ju aldrig:P

2008-11-12 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0