Utmanad är jag

Regler :
Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler i din blogg.
Berätta sju saker som är både alldagliga och knäppa.
Utmana sju personer i slutet av detta inlägg genom att nämna namn och länka till dem.
Låt dem få veta att dom är utmanade genom att lämna en kommentar.

Jag blev utmanad av Helene (http://dubbelapan.blogg.se).

Ja, jag har då blivit utmanad av min moster att skriva 7 saker om mig som är båda alldagliga och knäppa som ni kanske läste. Men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. Klart att jag har gjort massor med knäppa saker men jag vet inte riktigt vilka jag ska välja, svårt val liksom. Jag har extremt svårt att beskriva mig själv, inte för att jag ska beskriva mig själv nu, men det är nästan samma sak. Sju saker är ganska svårt att komma på iallafall om det ska vara någorlunda intressant. 

Aja jag kan ju iallafall försöka!

1. Jag kollar på otroligt många serier, och då menar jag många. Jag älskar serier i alla dess former och färger. Dessutom kan jag titta på alla avsnitt om och om igen utan att tröttna! Jag tror jag har sett alla OC-avsnitt minst 5 gånger, tycker ni att jag har ett liv? Nae jag tänkte väl det.
Vet inte riktigt när jag började kolla på serier, men det började iallafall med Skilda Världar (som mamma förbjöd mig och Jakob att se på när vi var små men vi kollade i smyg på låg volym och stängd dörr, haha) senare blev det Sunset Beach som gick på Tv4 jämt förut, det var ganska lätt att följa med tanke på att det inte hände något på kanske 5 avsnitt. Just nu tittar jag iallafall på The OC (jag har alla säsonger på DVD), Grey's Anatomy (jag har alla säsonger som kommit ut på DVD), Vänner (köpte nyss alla säsonger), Sex and the City, Gossip Girl <3, 90210 <3, Desperate Housewives, Prison Break och Ugly Betty (jag kollar på det då och då, men inte jämt). Sen finns det ju förstås andra serier som jag kollar på lite då och då så som Scrubs, How I Met Your Mother, The New Adventures of Old Christine osv, osv!

HEJ JAG HAR INGET LIV! Nu när jag ser det här undrar jag hur jag kan ha tid att plugga, och göra annat! Men är man kvinna har man ju bra simultanförmåga.

Fortsätter nog med alla andra saker i andra inlägg! Kanske ska ta tag i det där med plugga nu, eller nått. 



PUSS my lovely readers

Kommentarer
Postat av: Helene

hihi kul eller hur.

Puss tillbaka

2008-11-10 @ 17:49:38
URL: http://dubbelapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0