Söndag

Min helg:
Ida i fredags med Ullis och Sofie. Kollade på gamla filmer, riktigt underhållande faktiskt. Om man tycker om att se när man dansar till Lena PH - Ont det gör ont. Jag gick i åttan. Men vafan, man måste bjuda på sig själv ibland. Vi tittade också på Let's dance, hoppas Morgan vinner! Sen så pratade vi om arbetslöshet, högskolan och vad man ska göra efter gymnasiet. Känns verkligen som man håller på att bli vuxen nu. Nästan så att jag vill dansa till Lena PH igen.

Sen i lördags hade jag namnsdag. GRATTIS TILL MIG! Jag brukar inte veta när jag har namnsdag men jag visste det igår iallafall, haha. Intressant va? Jaja. Jag var på stan med Ann och Lovisa, för att kirra namnsdagpresenter till mig. Varför inte ta tillfället i akt för att få lite presenter? Nämen, jag köpte träningstights och strumpbyxor. Sånt man behöver helt enkelt.
På kvällen blev det melodifestival hemma hos Lovisa. Vi åt godis, massor. Det var gott. Men nu tänker inte jag äta godis eller nått förens i april. Då är det vår och då måste man äta glass. Hihi. Skitsamma. Måns vann inte och jag blev ledsen. Han är så himla söt. <3

Idag har jag inte gjort något speciellt. Slappat, varit tränare och haft balträning. Det går faktiskt riktigt bra. Man blir varm som tusan och får ont i vaderna om man har en balpartner på 3 meter. Annars går det prima! Jag råkade dock sparka till Jocke så att han var tvungen att vila. Haha. Men sen gick det galant! Vi kommer vara bäst på balen. YEAH!


And it kicks so hard, it breaks your bones.
Cuts so deep, it hits your soul.
Tears your skin and makes your blood flow.
It's better that you know,
That love is hard


PS. Jag behöver tvätta håret.

Kommentarer
Postat av: Ann

Nae! Jag har inte tvättat håret sen igår!!



:P...hihi...

2009-03-15 @ 20:50:40
URL: http://heryearinsweden.blogspot.com
Postat av: vikotria

grattis i efterskott :) och strumpbyxor...vilken skräll :P

2009-03-16 @ 23:32:22
Postat av: Nina

hihi, tycker du verkligen det? ;)

skönt att jag beter mig som vanligt va? höhö

2009-03-17 @ 10:25:08
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0