Presenter

Ja, jag fyllde ju år och då fick man såklart presenter! :)


Sviiinstor tavla på eiffeltornet! Najs tycker jag..


Sööööt klänning


Söta örhängen också :D

Jag orkade inte fota allt men jag fick ett kamerastativ, kameraväska, vin, vinglas, bilskrapa, underklädesset från Hanky Panky, ett par andra söta trosor, rosettörhängen (very gossip girl), armband, snyggaste rosa hatten som man kan dricka öl från, chokladpraliner, ID-mineralsmink, en söt rosa necessär, blommor och ett kollage med snygga (?) bilder på mig vickan och klarran!

Hoppas jag inte glömt något nu! Men tack för alla fina presenter hörrni, dom och ni gjorde mig mycket glada! :D

Jag kanske lägger upp lite bilder från middagen/förfesten också om jag orkar sen, nu måste jag dock plugga eftersom jag har prov imorgon och börjar plugga nu! YEY

PUSS

Kommentarer
Postat av: vesna

Jättefin klänning ...

Vilken härlig blogg du har :)

Kramis !!!

2009-03-10 @ 00:57:42
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0