Onsdag

Ja, nu när man har kommit in i en liten bloggperiod kanske det är tråkigt att inte fortsätta.
Så nu fortsätter jag.

Idag har det varit soligt. Eller det är soligt. Och typ varmt. Eller det är kallt i skuggan men säkert 10 grader i solen. Härligt. Ingen vinterjacka idag inte. Känns skönt och jag är glad. Nu är våren verkligen på väg.

Härlig cykeltur hem i solen med min vän (inte kompis eller hur? :P) Lambert. Han lämna mig dock innan backen eftersom han inte orka cykla upp för den. Jag bor ju på ett berg, men det visste ju de flesta redan.

Snart är det balträning också, och jag och jocke kommer äääääääääääääga, om jag inte sparkar honom på foten igen. Haha.


Kommentarer
Postat av: ines

och vem har partat med honom?? ;) då vissta jag iofs inte att han va känd :P

2009-03-27 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0