Nämen, gud! ett nytt inlägg, äre sant?

Hej mina barn!

Vad passar inte bättre än en uppdatering? Det har ju trots allt inte skett någon sådan på ett tag. Känns inte så meningsfullt att ha en blogg när jag inte skriver något i den. Man kan ju inte riktigt skriva vad man vill heller med tanke på att man inte riktigt vet vilka som läser. Jag funderar på att skaffa en blogg som bara jag vet vad det är för någon. Så att man liksom kan ha den mer som en dagbok. Vore faktiskt ganska skönt. Men jag tror inte att jag skulle skriva i den så ofta heller, så jag kan lika gärna begränsa det jag skriver här istället.

Jag har fått min studentmössa och köpt en studentklänning så det är bara skorna och väskan som saknas nu, annars så är det klart. Det är verkligen nära nu. Jag vill inte, jag vill. Jag vet inte vad jag vill. VERKLIGEN blandade känslor. Fan. Jag är ju stor nu. Hur ska det gå?

Ja, hur ska det gå? Idag var jag och Camilla på universitetet på öppet hus, var på en föreläsning och pratade med några studenter. Jag vill ju bli läkare. Men, idag kom jag på en grej, vad fan ska jag göra om jag inte kommer in? Känns inte som om jag är intresserad av något annat. Allt känns så tråkigt. Jag vill gå gymnasiet tills jag dör. Vore så jäkla underbart.

Känner mig så stor, liten, svag och stark på samma gång!

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound


Jag saknar dig redan Vickan, kom hem, NU!


Every song ends. But is that a reason not to enjoy the music?

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej.

Hur gör man för att få in en egen bild överst i bloggen? Du har en bild på nypon och en text om bitches. Jag vill också......HUR?

2009-03-11 @ 23:28:43
URL: http://dubbelapan.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag saknar dig! vi har bättre internetuppkoppling på nya hotellet så jag skriver ett mail :)! puss

2009-03-12 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0