EGO

Idag har jag haft tråkigt. Då blir man som mest kreativ har jag hört. Såhär kreativ har jag varit idag:



Känner ni inte hur jag tillför mycket till världen med osminkade bilder och allt?

Snart ska jag åka och träna på friskis, då kanske min dag blir lite mer betydelsefull. För övrigt så är jag ledig på måndag också (jag är redan ledig varje fredag). Himla slappt att gå i trean. Inget att plugga har jag heller. Nästan, nästan så att man skulle vilja ha det, bara för att ha något att göra! Men nae, jag slipper nog hellre då.

Kommentarer
Postat av: viktoria

sötnos! saknar dig

2009-03-14 @ 14:01:22
Postat av: Linnea

Haha, knäppis. Mycket kreativt! Söt är du också!

2009-05-31 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0