18

Hej hej!

Idag fyller jag 18, grattis på mig kan man ju säga. Nu är jag myndig, och kan inte rymma hemifrån som Linnea sa eftersom dom inte är skyldiga att ta hand om mig längre liksom.

Gårkvällen var grymt rolig, förfest och utgång. Vi var hos mig med middag och allt sånt med alla tjejer först och sen började killarna droppa in vid 20.30 och då kollade vi på melodifestivalen. Sen när mer folk droppa in slutade vi titta på melodifestivalen och det blev dans och festande!

Vidare ner på stan för utgång, som var sviiiiiiiiiinkul! Jag ÄLSKAR att vara 18, haha. Mycket jag har missat typ. Men vi dansa gärnet och va snygga. Haha, jag fick väldigt många frågor om mitt hårband som jag hade igår men jag tyckte det bara var kul! :) Jag sa att jag va Pocahontas, bara så ni vet.

TJALLALLAA, jag vill ut nästa helg! Vem är på? ;D



Pocahontas


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle nog passa i lugg

2009-03-01 @ 21:32:03
Postat av: Nina

hehe tack så mycket, jag antar att det var en komplimang..? men jag är alldeles för feg för att klippa lugg, men nån gång kanske :P

2009-03-01 @ 22:02:12
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Ann

i'm soo there!!!

2009-03-01 @ 23:20:09
URL: http://heryearinsweden.blogspot.com
Postat av: Ida

GRATTIS IGEN!!!<3:D Härligt med en sådan bra start på det "nya året"..! Det är du verkligen värd! Som du har väntat ;)

2009-03-02 @ 12:26:23
Postat av: Sofie

Grattis i efterskott! :D Hur går det med körkortet? Är det på g?

2009-03-03 @ 23:20:24
Postat av: Johan

Haha nice daa Nina! Grattis i efterskott igen ;) Pochahontas? :P Kunde du inte kommit paa med ngt mer random aen det? ^^

2009-03-05 @ 11:21:21
URL: http://lostinchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0