090319

Det är torsdag kväll. Och det är redan helg för min del. SKÖNT är det att vara ledig varje fredag.

Dock är det nog plugg som gäller för min del imorgon. Jag har nämligen ett tal att hålla på tisdag, svenska b. Engagemang och påverkan är temat. Lite flummigt och väldigt jobbigt. JAG VET INTE VAD JAG SKA PRATA OM.
Jag måste börja lusläsa häftet bums. Eller jag börjar nog imorgon. Lite sent nu kanske.
Jag funderar på att börja se Seven Pounds med Will Smith, men det kanske är lite sent för det med.

Men skitsamma ingenting är försent fören man är död (om jag ska citera min kära mentor).


When you hold me like you do
It feels so right, oh now
Start to forget how my heart gets torn


Nä, det blir nog att se början på filmen!

PUSS och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Helene

Seven pounds har jag sett. Bra film tycker jag.

Du hittar nog något att prata om... fast du kanske redan är klar med det där jobbet.

Fotar du något? Nyfiken ju

Helene

2009-03-25 @ 17:01:25
URL: http://dubbelapan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seven pounds har jag sett. Bra film tycker jag.

Du hittar nog något att prata om... fast du kanske redan är klar med det där jobbet.

Fotar du något? Nyfiken ju

Helene

2009-03-25 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0