Pluggdag

Idag måste jag plugga. Vet ni varför? Jo för att det suger att gå i trean, iallafall för stunden. Det är massor som behövs göra inför skolstarten, eller inte massor men de första tre veckorna blir f*n inte roliga alltså. Första veckan är inte så farlig men den kommer att användas för plugg inför de följande två veckorna. Den 13e januari, slutprov i matte E, den 23e januari, inlämning av projekt arbete och mellan allt plugg ska körlektioner, voluntär arbete på LKF-trofén, andra läxor (t.ex. läsa en franskabok), balträningar som börjar, showträningar och träning av småbarn hinnas med. Jag borde nog börjat plugga lite tidigare på lovet. Fast när ska man då få andas ut och slappna av och bara hänga? Ja, inte lätt att hitta tid till sånt när man har massor att göra. Dock blir det ju en fin avslutning på allt plugg! CHRIS BROWN den 23e januari.

Efter sportlovet är jag också ledig varje fredag så det är väl bara att blicka framåt (18 årsdag m.m.). Nu när jag tänker efter så är det kanske inte så pjåkigt att gå i trean ändå. Fast just nu känns det som skit.

Förresten så ska jag vara med på Victoria Secret Fashion Show någon gång och sen så vill jag också säga att OTH är svinbra. (Jag hade som straff för att jag inte hade pluggat ordentligt på mitt PA att inte titta på OTH tills det var klart, men det gick visst inte så bra. Jag kollade på två avsnitt igår haha. Men på kvällen/natten jobbar man ju inte ändå, så då kanske det är okej? Eller?)

Jah, nu ska jag åter till mitt PA som jag skriver på franska!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

balträning med vem ? haha

2009-01-05 @ 19:34:13
Postat av: Nina

en kille i min klass

2009-01-05 @ 20:11:17
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Anonym

som heter?

2009-01-06 @ 16:46:25
Postat av: Nina

jocke

2009-01-06 @ 16:48:16
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Nina

vad spelar det för roll för dig?

2009-01-06 @ 16:48:55
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha,reserv.. typ.

ne trodde att du skulle dansa med han som du tycker om så mycket.. va heter han.. Lambert?

2009-01-11 @ 18:04:37
Postat av: Nina

nae, han ska dansa med en annan. och jag gillar honom bara som kompis, om du antydde ngt annat!

förresten vem är du?

2009-01-11 @ 18:15:33
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemlig beundrare ;)

2009-01-11 @ 19:44:47
Postat av: Nina

okej vad kul! :) haha

2009-01-11 @ 20:18:24
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0