Nina 18 år

Lite inspiration för den som ska köpa födelsedagspresent till MOI:

Otroligt söt partyväska från MiuMiu! ca 2800 kr, bara att köpa på dirren
Cool skidhjälm från Rossignol
I.d. Bareminerals i färgerna fair och fairly light (blekaste färgerna, kul grej)
Kamerastativ
Klänning från AA sjukt snygg
Och en resa till NY, vore inte det helt fantastiskt!

Nu ska jag sova eftersom jag har läst massa artiklar om att dålig sömn leder till stress som kan leda till fetma och jag vill ju inte bli fet!

PUSS och godnatt på er, imorgon väntas PA-skrivande och skola.

Kommentarer
Postat av: Helene

Braiga tips där. Kul med kamerastativet. Vad ska fotas? Dig själv kanske? Då kan jag rekommendera att du önskar dig en fjärrutlösare också. Det fick jag och då kan man ta lite kuliga självporträtt. Ja annat också så klart.

Kramar

2009-01-20 @ 23:06:58
URL: http://dubbelapan.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! jag tänkte fota min utsikt bl.a på kvällen och då kan det vara lite svårt att hålla kameran stilla med en lång slutartid :P men sen tänkte jag kanske fota mig själv också! för att se hur snygg jag är ;) haha

Kram

2009-01-21 @ 07:38:42
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0