MATTE

NO MORE MATTE PÅ GYMNASIET!

Det känns underbart skönt att inte ha matte mer på gymnasiet även fast jag gillar matte. Det är ganska skönt att sitta och räkna och självklart klara alla upgifter. Då blir man glad, haha. Typisk nörd är jag. Men provet tror jag gick bra, eller jag hoppas mer. Hoppas på MVG som sagt, men det kommer jag säkert inte få. Men men, nu är det bara PA att lämna in nästa vecka och sen är det lugnt ett tag vilket är OERHÖRT SKÖNT! Som ett lov i början av terminen lite, men det kommer säkert att fyllas på snart, vilket är tråkigt. Som detta blogg inlägg.

Förresten så har vi börjat med biologi B vilket är kul (hej hej jag är nörd igen) eftersom vi får disikera, höhö.

PUSS från nörden



Kommentarer
Postat av: Helene

Hej

Vilken riktigt fin bild på dig!! Gillar verkligen.

Bilderna på stearinljusen blev också rätt fina tycker jag. Lite gryniga, prova att ställa om ISO-talet på kameran. Högre ISO= större ljuskänslighet=ta bättre bilder i mörker. Fast dom bliir grynigare då.

Fortsätt fota! Och visa här. Roligt.

2009-01-17 @ 22:40:23
URL: http://dubbelapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0