Körkort nästa..

eller.. nja jag vene typ kanske? :P haha

Nejdå, men idag hade jag iallafall körlektion igen för typ tredje gången och det flyter på! Börjar vänja mig vid bilen också vilket känns skönt (dvs inga onödiga motorstopp! YEAH). Men så är det ju såhär faktiskt att man måste plugga lite teori också för att man ska ta körkort. Det är ganska jobbigt att hinna med det mitt i allt skolarbete, men vaf*n, man måste lära sig att prioritera. Jag borde egentligen sitta och plugga nu, men jag prioriterar att sitta och skriva ett meningslöst blogginlägg för att de som faktiskt läser min blogg varje dag ska ha något att läsa. Annars kan det ju bli lite tråkigt att läsa en blogg som aldrig uppdateras eller?

Men men, jag måste lära mig att prioritera bättre! Fast efter dessa två veckor (MaE slutprov och PA-inlämnat) ska jag ta tag i min teori och allt annat skolarbete för den delen. Sen blir nog vårterminen ganska slapp för efter sportlovet är jag LEDIG VARJE FREDAG! Det ni, det är inte alla som är det! (okej typ halva min klass, men ändå)

På tal om teori så sa min körskolelärare att jag borde plugga mer teori (the point of this inlägg) eftersom hon vill boka uppkörning och teori så fort halkan är avklarad för att det är nemas problemas med min körning! YEAH.



Nu ska jag prioritera plugg, typ matte eller så borde jag kanske läsa i min franskabok!

XOXOXOXOXOOXOXOXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0