49 vita dagar..

Hej alla kära bloggläsare!

Om ni inte visste så fyller jag år om 49 dagar (fast jag tror inte ni missat det, jag tjatar om det hela tiden, men ändå). Hela 18 år ska jag bli, som har en mycket större innebörd än vad jag egentligen kan förstå. Men skitsamma. Under dessa 49 dagar hade jag tänkt prova något nytt, eller ja nytt och nytt. Men jag tänkte iallafall försöka att inte dricka någon alkohol eller shoppa något.

Detta gör jag för att jag verkligen borde fokusera på skolan nu. Så att jag verkligen blir nöjd med mina betyg och prestationer. Man pluggar ju inte direkt så bra när man har varit ute och festat en hel natt! Eller hur?
Dessutom är ju alkohol inte då jättebra för kroppen! Så det är därför jag gör det också, för att liksom behålla mina hjärnceller som jag ska ha hela livet ut. Hjärnceller genomgår ju inte mitos. Eller jag har hört att någon har kommit fram till att de kanske delar sig nu. Men i vilket fall som helst är det inte bra för kroppen, punkt. Alkohol kostar ju också massor med pengar, och då kommer vi in på varför jag inte ska shoppa heller. SPARA PENGAR! Som fattig student har man ju inte så mycket pengar om man säger så. Sen så hade jag och vickan kasnke tänkt att åka till Australien eller något liknande. Och så hade jag och några kompisar tänkt klämma in en resa till USA också. Så jag har mina anledningar.

En annan anledning är ju att det blir ju så himla mycket mer speciellt om man väntar! Just därför jag verkligen längtar till min födelsedag, jag fyller ju typ sist av alla mina vänner. Aja, vi får se om jag klarar det! Men 49 dagar är inte så mycket.

Och om man ska citera blondinbella: "man måste sätta mål!"

PUSS

(förresten känner ni inte att jag tar min blogg mer på allvar nu? ist för massa ytliga inlägg om typ shopping (det finns ju faktiskt 10000000000000 sådana bloggar))

Kommentarer
Postat av: Stasik

Folk tar oseriösa och ytliga saker på allvar oxå. Det är nåt man behöver lika mkt som seriösa saker. :)



Fatta va jobbigt att gå omkring och vara seriös 24/7! Jag skulle bli galen :P

2009-01-12 @ 23:44:00
Postat av: Nina

jajajja :P

2009-01-13 @ 13:43:26
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: Johan

Vilka hjaernceller? :S Du har ju aldrig haft ngn stoerre maengd av dem, men antar att det aer anledning att behaalla de faa du har haha xD



Men Nina... Pengar har ju aldrig varit ditt stora problem, eller hur? :( Har foer mig att jag hoerde en insider story om det foer ett tag sen, hoho



Kommer ihaag och saknar ditt tjat om dina foedelsedagar =( Skulle vara guld om du kunde ringa bara foer att saega det, haha ;) Du foer taenka paa mig paa foedelsedagen, haha =DD Saknar gosandet :( hahahaha =DD <3

2009-01-16 @ 11:57:05
URL: http://lostinchina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0