ruuuuuubrik

Hej hej!

Nu var det faktiskt 2 veckor sen som jag uppdaterade min blogg, så jag tänkte att det var dags.

Under dessa två veckor har jag:
Haft massor i skolan
Fotat
Varit head over heals kär i Chris Brown
Varit med fina vänner
Hamnat i jobbiga situationer.......
Haft en tråkig halv temadag om rymden
Inte fattat ett piss på fysiken
Skaffat glasögon och för att se bättre
Och så har jag haft en fransk som har bott hos mig
osv osv, listan kan göras lång.

Men jag tänkte iaf uppdatera min blogg för mina stammis läsare. Jag kan ju kanske bjuda på lite bilder från dessa två veckor eller iaf bilder jag har tagit












hej hej jag gillar att fota nypon..


dessa två har jag spenderat ganska mycket tid med den senaste veckan.. men jag klagar inte höhö

PUSS, nu har jag iaf uppdaterat puss på det

Kommentarer
Postat av: viktoria

"hamnat i jobbiga situationer" hahaha undra vad de kan vara:P

2009-02-08 @ 17:25:17
Postat av: Nina

baby, you know about it more than anyone ;)

2009-02-08 @ 23:23:16
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0