Kjolsyndromet

Hej!

Jag är sämst. Jag lyckades bara hålla mig i 29 dagar! Jag som skulle hålla det i 49 dagar. Eh, men skitsamma. Jag hade ju shopping förbud och idag bröt jag det. Och planerar att kanske bryta det imorgon också, hihi.

Men 29 dagar utan någon shopping, inte ens strumpbyxor liksom! Är ni inte stolta?

Jag låter som värsta ytliga personen, men skitsamma. Två söta kjolar från monki blev det iallafall, en blommig och en svart i samma färg från monki. 250 kr styck, inte särskilt dyrt. Imorgon kanske det blir ännu en kjol från monki för 150 kr. Jag lider av kjolsyndromet enligt Lola, och jag håller nog med henne. Men om jag köper kjolen imorgon så räcker det nog med kjolar för våren/sommaren.

Bla bla bla, världens mest ointressanta inlägg
(men som Klara sa: det räknas inte om du inte använder dom förens efter din födelsedag)



Dom två till vänster är redan införskaffade och den till höger funderar jag på!

Hoppi hoppi

PUSS

Kommentarer
Postat av: cian

jag tycker du är snygg i kjol ninis!

2009-02-10 @ 20:01:28
URL: http://ciiiaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0