Hemma igen från Åre

Hej hej mina barn!

Nu är jag hemma igen från Åre och det var som vilken Åre-resa som helst, förutom att vi åkte bil upp istället för tåg och det var hemskt! 9 h upp och 11 h hem, wihoo, inte det roligaste direkt.

Dåligt väder var det också och jag förfrös både fötter och näsa. Men det var najs ändå, skidor är roligt och nu längtar jag tills vi ska till alperna i påsk för då finns det ganska många mer procents chans för sol.

Jag träffade Ida och Malin också, det var myyys, dom blir behandlade som prinsessor på Holiday Club! Najs skulle jag vilja säga. :)

Hur som helst så har man såhär roligt i bilen på väg hem.


Man kan lägga fokus utanför bilen och ta kort på snön


Man kan ta kort på framförvarande fordon


Och så kan man ta kort på sig själv i backspegeln!

Inte direkt så kul, eller vad säger ni? :P

Kommentarer
Postat av: Åre-borna typ

Det är synd bara att vi inte behandlar oss själva som prinsessor... Vårdcentralen har varit välbesökt :(

2009-02-23 @ 21:20:35
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0