Söndags funderingar

Sitter och jobbar om Jehovas Vittnen. Riktigt intressant faktiskt, religion var faktiskt ett utav mina favoritämnen på högstadiet och nu har jag det igen. Dock har jag det med en ganska dålig lärare så jag tror inte att det kommer bli lika roligt som det var på högstadiet, men för det kan det ju vara intressant.

Aja, satt och tänkte på det Inés (sötissaknadevarförskaduboisthlminés, nytt namn ;D) hette på msn:

Se till att ta chansen när du får den, det är inte alltid man får en andra chans

Det är hur sant som helst, fast det kanske ni redan visste. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv "varför gjorde jag det inte?" "varför sa jag inte så när jag hade läget?" osv. Så himla synd att man inte alltid vågar säga eller göra det man vill bara för att man är rädd för vad folk ska tycka om en eller att det är ens blyghet som sätter stopp för en. Nu tycker jag att alla (jag) ska sluta skämmas och göra det man vill istället.

Ta chansen, lev i nuet, oroa dig inte för morgondagen (religion redovisning)!!!!

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih så sööt :) va glad jag blev att du tänkte på mej ;)

haha jaa det e verkligen så sant, det händer mej hela tiden! lev i nuet, oroa dej inte inför morgondagen! bra sagt nina! det ska jag börja göra för det kasnke inte blir en annan dag lixom...:)

puss på dej min sötaunderbaranina! <3

2008-09-16 @ 09:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0