Randigt

Idag har jag köpt ännu en randig tröja. Konstigt? Nej. Man ska ju satsa på sånt man använder! ;)




Den blir sådär fräsch om man kavlar upp ärmarna. 2 för 299 på Brothers, Lovisa var ju då tvungen att härma mig (visst var det så Lovisa? ;D) så då blev det bara 149,50 för den och det är ju billigt. Billigare än Carin Wester tröjan som både jag och Lovisa vill ha, tror ni att vi har samma stil?

För övrigt så köpte Klara en snygg trench (Klaras nya stil fast inte naken som kejsaren dock) på H&M. Jag och Lovisa är Eriks stylister och vill att han ska klä sig som Nate och Chuck i Gossip Girl dvs köpa en snygg halsduk och rock till hösten. Sen så gillar jag killavdelningen lite mer än tjejavdelningen just nu, mest p.g.a. alla mysiga tröjor som dom har. Och fortfarande vill jag att Theo ska köpa en randig Bläck-tröja på MQ. Randigt är min obession, men det är ju så snyggt. När den här skolveckan är slut kommer jag ha haft på mig randigt 4 av 5 dagar. Hihi.

Kommentarer
Postat av: amandis

jakob har fattat trenden med randigt :p

2008-09-10 @ 23:42:30
URL: http://amaandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0