Lördag


Höstlöv i solen, ifall ni inte ser det liksom

Nu är alla på krogen. Jag sitter hemma. Det suger att vara 17. Blä, dumma mellan period. Men om ca 160 dagar är det min tur och då, då ni då ska jag festa.

Annars har det varit en trevlig dag. Träffade först Lovisa på stan, och vi såg likadana ut typ. Haha lite pinsamt, men vad ska man göra när man har inspirationskälla? Haha. Det var iaf underhållande de första 5 minutrarna. Sen gick vi och kollade på randiga tröjor och då var allt glömt igen. Jag köpte en snygg kofta på Åhléns, ni kanske får se den imorgon ifall ni har tur!

Efter stan övningskörde jag lite och sen bar det av till Klara där det väntades barnkalas med Disneyprinsesstema för två artonåringar som blev liiite för jobbiga med alkohol i kroppen. Aja, det var min lördag, förlåt för att jag har varit en dåligbloggare den senaste tiden men jag har haft mycket i skolan. Plus att jag inte har någon inspiration och att jag inte ritkgit vet vad jag vill. Jobbig känsla, går inte att förklara riktigt.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Svar: Okej, tack så mnycket för infon =)



Fin bild också.

2008-09-28 @ 00:47:26
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0