Godmorgon

Hej på er!

Just nu sitter jag i skolan i datasalen och har engelska C. Vi jobbar om författare och grejer, kul värre, not. Igår förstörde jag min design och när jag kommer hem ska jag fixa den. Dock borde jag plugga lite eftersom jag har både engelska och franska läxa tills imorogn. Woho. Skolan har ju börjat på riktigt. Vi har massor att göra nu på hösten eftersom vi har projekt arbete m.m. Men snart är det helg och jag hade inte direkt tänkt att plugga men det kasnke man måste göra ändå. Palla sånt. Mina helgplaner är iallafall att gå på stan med Ida imorgon och det ska ju bli kul, haha jag har faktiskt inte gått på stan på hela veckan och sen så har jag inte träffat Ida på jättelänge, och jag har saknat henne <3 ser ju inte henne varje dag i skolan längre liksom.Tråkigt. Sen på kvällen kanska jag ska vara med när NV3d ska nolla sina nollor igen, om jag får. Höhö. Och på lördag ska Michelle i min klass ha lite 18-årsföfest innan krogen, men eftersom jag inte kommer in får jag väl åka hem när alla drar till krogen. Inte så kul kanske, men min dag kommer också. Om typ 6 månader, eller det blir ju lite mindre än 6 månader, det var 6 månader den första september.

Nu klagar alla på att jag bloggar! :P Höhö. HEJ LAMBERTTT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0