Uppdatering

Ja, nu kände jag att det var dags för en uppdatering. Dels för att Blondinbella har tagit en bloggpaus så då måste ju sveriges nästa stora bloggare börja blogga igen och dels för att det har varit en efterfrågan på det. Så nu kommer det en uppdatering.

Om ni är följare av min blogg, som så klart att ni är, så vet ni att jag har varit i Frankrike i en vecka och kom hem natten till Fredag. Sjukt trött var jag när jag kom hem, men det var en bra och rolig resa. Många nya upplevelser och jag har även lärt känna mycket nytt folk. I slutet av veckan så kändes vi som en stor familj typ nästan om jag ska överdriva lite. Den största skillnaden jag reagerade på i Frankrike var iallafall alla dessa jävla pussar varje dag och så skulle man verkligen pussa alla också, ALLA. Fast det var ju ganska kul att se på när alla i en ring skulle pussa varandra. En annan sak var allt socker och fett alla åt och var ändå SKIIITsmala. Jag blev avundsjuk så att säga. Ist för att bli smal av deras diet gick jag upp lite i vikt, så nu blir det bantning ett tag framöver. Det summerar resan ganska bra. Om ni vill veta mer så kan ni ju prata med mig i verkligheten för jag orkar inte skriva ner allt. En sak är säker iallafall är att det inte fanns så många snygga franskar. En fanns det och han var borgmästare.








Dom där bilderna summerar veckan ganska bra. Fler bilder finns på facebook för den som är intresserad.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0