sista dagen

Idag är det sista dagen i skolan innan LOV, så himla skönt det ska bli. Slippa plugg i en vecka och åka till London med min käre mor. Dock blir jag lite ledsen på kronan som sjunker som en sten, helt sjukt tråkigt. Och för er som inet drig den slutsatsen så blir det inte lika mycket shopping. MEN, man kan ju ha kul ändå, plus att jag aldrig har varit i London förut så det blir ju en ny upplevelse iallafall och det är ju bra för sinnet. Nu sitter jag här i datasalen och tänkte plugga lite kemi inför provet som jag har om exakt 1 timme och en kvart (klockan är 10.05 just nu). Har en jobbig dag inför mig imorgon, jag ska nämligen skriva högskoleprov(!), shit undra hur det går. Aja jag bortser från allt det dåliga och försöker se allt på den positiva sidan så jag är glad ändå! (Mest eftersom det är lov och att jag ska träffa Ida som det var evigheter sen jag träffade.)



Ha en bra fredag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helene

Du e så fiin på alla bilder. Rufsig å så söt.

Ha det jättebäst i London och var snäll mot mamma. Ge henne vila och kaffe med jämna mellanrum så håller hon längre ;). När åker ni?

2008-10-26 @ 17:48:12
URL: http://dubbelapan.blogg.se/
Postat av: Theodore

NEJ! reser alal bort eller! blööö.

2008-10-26 @ 22:05:55
URL: http://theodore.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0