Party

På lördag är det 18-årsfest för Emelie som går i min parallellklass och så måste man vara finklädd. Då är veckans stora fråga. Vad ska man ha på sig? Får väl leta fram något i garderoben, eller köpa något nytt. Får se vad det lutar mot, jag vill ju ha något nytt, men jag måste också spara pengar tills jag åker till London på höstlovet!

Oscar de la Renta Silk faille embroidered dress Miu Miu Bustier prom dress
                     Oscar de la Renta                                                     Miu Miu

Hervé Léger Bandage dress  D&G Dolce & Gabbana Organza puff dress
                            Hervé Léger                                                             D&G

Dessa klänningar skulle jag inte ha något emot att bära meeeeen, dom är liiiite bara liiite utanför min budget!

Nu: träning
Sen: fysikplugg, franskaplugg och engelska plugg.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0