Rubrik

Tråååkigt, har jag.

Min datorladdare är sönder och mitt batteri till datorn är urladdat så den fungerar inte. Tråkigt är det eftersom nu sitter jag vid mammas dator och då får jag inte göra något typ, eller iallafall inte ladda ner msn. Och msn är ju mitt liv!!! (inte riktigt kanske)

Jag sitter iallafall och kollar runt lite på internet och så hittade jag dessa klänningar hos stylebystars.se:

 

 
Den första med blåa ränder tycker jag är snyggast, något till nyår kanske? Höhö, det är ju ett tag kvar men ändå!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tycker den med stjärnorna är jättefin. Skulle passa på dig.

MEN måste allt vara så himla KORT??

2008-11-06 @ 11:07:53
URL: http://dubbelapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0