Hemma igen

Nu är jag hemma igen, eller ja, jag kom hem i lördags så egentligen kanske jag bloggar lite sent (eller vad säger du Lovisa? :P haha) men nu kommer det iallafall ett inlägg, eller ja, jag tänkte visa vad jag hade på mig idag. Haha. Skriver nog ett till inlägg sen!


hej hej här står jag och posar i min spegel!

Skinnjacka från Spanien
Halsduk från Paris
Tröja som är som en klänning från Esprit (London köp!)
Väska från DonDonna

Nu ska jag plugga reilgion eftersom det är mitt största intresse här i världen, visar kanske var jag köpte i London senare om ni är snälla!

PUSS
(Nu fick du ditt efterlängtade inlägg Lois!)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

hej hej hej! Hur mår du gumsan <3 ledsen? =( du verkar låg sötis ...

ska vi ses på lördag?? haah puss

2008-11-03 @ 22:30:23
URL: http://linneate.blogg.se/
Postat av: amandis

jakobs tröja va? snyggt! :)

2008-11-03 @ 23:50:08
URL: http://amaandis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

YES!

2008-11-04 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0