Good Morning!

God morgon! En (vacker?) ny dag med en ny president. Woho, Obama vann, jävlar asså historiskt! Nu väntar jag bara på den första kvinnliga presidenten, kanske nästa år om Obama inte är bra.

Jag måste bara säga att jag blir deprimerad av detta väder! Usch, det är svinkallt och mörkt. November är inte en bra månad, längtar till december för då är det ju iallafall snart jul. November är ju faktiskt en ganska tråkig månad om man tänker på det, förutom för folk som fyller år dock! Men ändå, det kan ju vara det enda som gör november till en bra månad. Annars är det bara pissigt, kallt och fuktigt. Jag vet att jag är pessimist nu men asså, jag gillar inte vinter, jag vill ha VÅÅÅÅÅÅR!!! Någon som håller med mig? Jag vill vara full av sprudlande vårkänslor som gör att man blir kär bara av att kolla på någon man gillar.

Det är dock skönt att det är onsdag eftersom jag börjar kl. 11.25, så nu sitter jag och kollar på Friends vilket är skönt. Det är skönt att komma upp lite tidigare och ha en liten morgonstund. Fast sova är ju med skönt! ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Theodore

Visste du att killar är med köta på hösten? Japp så där sprack din vårnostalgigrej. Bara inte sant så det så. HÖSTEN REGERAR... not! nej du har rätt våren är trevligare. fast sommaren ännu mer så:D

2008-11-06 @ 23:35:24
URL: http://theodore.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0