Dumma dumma dator

Hej på er!

Min dumma dumma dator har gått sönder så den är inne på lagning så det är därför jag inte har bloggat på ett tag. Synd om er och mig för den delen, eftersom det är kul att blogga. Men jag sitter iallafall med mammas dator nu och på den så har jag typ inga bilder eller nånting så då blir det ju inget roligt att blogga, eller för er att läsa. Jag gillar iallafall att läsa bloggar med mycket bilder!!

Men på senaste tiden har jag iallafall gjort lite saker t.ex har jag haft öppethus i skolan för att värva 9:or till min finfina skola, sen har jag träffat tjejmaffian igen (sååå efterlängtat), ätit på olympia med ida + familj, stasik och sofie, gått på stan några gånger och haft idol/myskvällar med Vickan, Klara, Lovisa och Ann (mest förvånande va? ;D höhö... not)

Så nu kommer det lite bilder (som jag snott från Facebook, iaf de flesta):






























Det var min senaste tid!

Nu måste jag fortsätta skriva mitt PA på franska som dödar mig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0