Shorts premiär och fysikplugg

Ja, idag hade jag ju då shorts premiär! UNDERBART!

Slapp dag idag kan man ju säga. Var ute och solade hela förmiddagen för att vi hade eget arbete på historian och sen hade vi lunch. Dock såg man ju folk man inte riktigt ville träffa när man hade bad hairday m.m. men men skitsamma. Synd om vår historia lärare är det också, hon ska opereras för cancer. =( Fyfan för den sjukdomen asså, tar alldeles för många liv!

Vädret är underbart iaf och man har ingen större lust att plugga fysik hela dagarna nu. Vi har typ delkursprov i 3 h på fredag. Fast jag har iofs bara provet på fredag och sen slutar jag! YEY.

Men nu ska jag åter till plugget!

Förrsten så tycker jag att ni ska lyssna på Takida - Curly Sue vilket är en sjukt bra låt! Takida kommer till Rix FM festivalen på fredag också. Hoppas dom spelar den. =) (tack vickan för att du skickade den ;D)

PUSS


Kommentarer
Postat av: peter

sålite så, den esjukt fin :)

2008-05-29 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0