Hurtig

Jag måste bara säga att jag är himla duktig för idag cyklade jag till vidingsjö motionscentrum och sprang 2,5 km. Visst är jag duktig? Himla skönt är det iaf efteråt och nu tycker jag att jag förtjänar ngt fint, iofs så köpte jag ett linne idag så det kanske är min lilla present till mig själv, haha. Eh skitsamma jag bara flummar. Nu ska jag duscha och sen smörja in mig med b-u-s för imorgon blire shortspremiär! Dock måste jag plugga fysik hela kvällen vilket jag antagligen inte kommer göra, men jag MÅSTE!

På fredag blir det Rix FM festival med Viktoria (vickan, vikpet, peter, rullta, rulltis osv. kärt barn har många namn ;D) och nåra fler kanske. På lördag ska jag träffa min underbara grek (amanda, manda, mandy osv. kärt barn har många namn haha) vi ska ha picknick i trädgårn. MYS säger jag bara. Det kommer bli en underbar helg vill jag lova!

image234
mitt nya linne, som blir najs i sommar grrr

Nu ska jag duscha som sagt!
XOXO,
// Nina

Kommentarer
Postat av: viktoria

duktig du eeeeee :D jag gillar dina smeknamn på mig ;D
bbb imorrn vill ja lova (bruna, bara ben) :D

2008-05-27 @ 17:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0