TGIF

Thank God it's Friday!

Äntligen fredag och helg, gud så underbart med 2 lediga dagar innan skolan börjar igen på måndag! Btw, så fick jag 22/23 på mitt fysikprov så var stolt(a). Ikväll är BG med på Robins så det blir nog att kolla på det så jag får min dagliga dos av Björn. Annars blir det lätt att jag kärar ner mig i någon som låter eller ser ut som honom precis som Vickan fick prov på igår haha.

Dagens citat: "Det är ett helvete att klä på sig på morgonen"
dvs. jag hatar min garderob och har ett stort behov av nya kläder... NU! Palla mellan perioder då det inte finns ngt fint att köpa i affärerna, men inom en snar framtid hoppas jag på massor med vårnytt!

Nog om shopping, jag önskar er en trevlig helg!
XOXO
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0