Studiedag

Idag har jag studiedag vilket är bra, men jag måste plugga och istället sitter jag här. Jag har som sagt ingen självdiciplin. I helgen blir det också att plugga, har kemiprov och psykologiprov nästa vecka. Vi har ganska mycket i skolan just nu vilket är synd för jag har ingen större lust att plugga, men snart är det lov och konståknings VM vilket ska bli kul att åka och kolla på. :)

Imorgon ska jag träffa Linnéa och kanske Claudia, vad jag har saknat er. Fast det kommer kännas lite tomt (och tyst) utan Amanda, men men jag tror vi överlever jag saknar henne iaf. <3 Men snart kommer hon hem och då ska vi fira våra födelsedagar. =)

Ska bara tipsa om den här låten om du inte har hört den än! (jag vet att jag e lite efter, men vad ska man göra? man kan ju inte alltid vara först)

Chris Brown - With you

(det funkade inte att lägga in videon från youtube :S så jag länkar ist.)

XOXO,
// Nina

Kommentarer
Postat av: viktoria

tur att du är så smart utan att behöva plugga :)

2008-03-13 @ 19:30:28
Postat av: Nina

tack vicks! men ibland måste det faktiskt pluggas.. typ som idag, och du är med smart förrsten! ;D

2008-03-13 @ 20:19:31
URL: http://lilldabz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0