Grattis till mig 95 ggr om

Jag fick ju då i uppdrag av Vicks i fredags att räkna hur många ggr folk sade grattis till mig (hon trodde typ 100 stycken), så jag gjorde det och jag kom också fram till att vickan hade rätt och jag fel. För det sades nämligen grattis till mig 95 ggr haha. Så nu känner jag mig populär. :D haha.

Födelsedagen började med att mamma och pappa kom in och sjöng för mig, gav mig presenter (en Ipod, en parfym och 4e säsongen av OC), och frukost (glass) på sängen. Sedan åkte jag till ishallen och fotograferades inför ISSHOW 2008 (18 - 20 april, kom och kolla :D) och därefter åkte jag hem och åt middag med min mamma och pappa och så nördade jag även OC. Jag har ett kul liv, och det är väldigt intressant att läsa om det, eller hur?

Här är iaf mina presenter:
image207
P.S. jag fick världens finaste (och godaste) kaktus av Ida. =)

Tootles,
XOXO
// Nina


Kommentarer
Postat av: ines

den perfymen har jag oxo xD

2008-03-14 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0