Grattis Selim

Idag fyller min vän Selim 18 år. Så grattis till honom antar jag haha. Han ska ha party på fredag så på fredag blir det party för mig och x antal personer till. NAJS.
Jag fyllde ju år för ett tag sen jag med och jag ska också antagligen firas på fredag som en förfest (hoppas på tårta vickan haha :D) så det ska bli kul. Och sen är det ju oftast kul med fest också, höhö. :D

Igår shoppade jag loss med Klara (björnen the bear) och Vickan (Rullta) vilket var kul och jag blev väldigt trött i fötterna framåt stängning. Men jag shoppade iaf lite en randig body med ryggringning (hett, hett, hett!), en randig 3/4 ärm tröja eller vad man ska säga, ett diadem med rosett och tillsist coolaste brillorna. :D

Nu tittar jag på So you think you can dance, vilket är kul vissa suger FETThårt och andra är jätteduktiga, jag skulle med vilja dansa bra, men på fredag får jag ju öva på dansgolvet. =)

Vi hörs,
XOXO
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0