Freeedag

Imorgon är det Björn på TV. Jag längtar.

Idag har jag varit i skolan (surprise?) och hade franskaprov som gick bra skulle jag tro iaf. Efter skolan skulle jag ha träffat Linnéa och Claudia men Linnéa missade bussen så det blev inget. Istället så slog jag en pling till min lilla vän viktoria som så gärna ville gå på stan. Jag skulle egentligen ha köpt solglasögonen som jag skrev om typ igår, men de fanns bara kvar med gulrand i och det är ju inte lika snyggt som rött, så det fick vänta. Men jag köpte iaf en snygg tischa på gina tricot med ett peace märke på och sen köpte jag även ett par vita tygskor! Nu måste jag spara pengar för på lovet blir det shopping med giirrlzeeen, dock är det inte bestämt vilka som ska med än men det fixar sig nog! :P

Här är iaf jag och vickan då vi leker coola på stadium med kepsar (som är symboliska...?)

image217

Det var allt för mig, ha en bra fredagskväll!
XOXO,
// Nina

P.S. Det är ingen bra idé att gå på stan med kemi, psykologi och engelskaböcker, det resulterar oftast i att man får mycket ont i armar oc h axlar, bara en liten påminnelse. Tror ni jag ska plugga i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0