Förlåt men...

Jag har faktiskt varit i götet och kollat på konståknings VM så det är därför jag inte har uppdaterat min blogg så bra, men nu gör jag ju det och bättre sent än aldrig eller hur?

Konståkningen var underbar och lika så stämningen i hallen, taket lyftes nästan flera gånger under kvällarna! Det var härligt. Jag vill se mer, hoppas jag kan åka på VM snart igen! :D Det sämsta var dock att Evan Lysacek inte var med. =(

Lite shopping hann jag ju med som uppvärmning inför tisdag. Höhö. Jag köpte iaf en mörkblå kofta och ett par ballerina skor! :) Men på tisdag blir det powershopping. :D hoppas det har kommit in mycket i affärerna bara. Vi kollde på bio en kväll också och jag måste bara säga att P.S I love you var så jävla bra, jäkligt bra var den! Man skrattae emellanåt och sen vips så kunde man tjuta som jag vet inte vad. Den är iaf väääldigt sevärd, jag ska lätt se den igen kan jag ju lova!

Idag ska jag inte göra mycket, eller jag ska få mitt påskägg tror jag och sen ska jag kolla på Grey's Anatomy reprisen!



XOXO,
// Ninaaaa

Kommentarer
Postat av: viktoria

hihi jag läängtar till tisdag :) ska bli fett me najs =D

2008-03-23 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0