den 5e mars 2008

Idag har jag inte direkt något speciellt att säga därav rubriken.

Det är hyffsat slappt med lektioner den här veckan pga att många i min klass är med i FN-rollspelet (som förövrigt är ganska kul att titta på för att alla är utklädda typ) men för det är det ju inte slappt. Det ska hinnas med ganska mycket nu innan påsklovet eftersom lärare tycker det är trevligt med mycket att göra.
Nästa vecka är det dock studiedag så det ska ju bli skönt, fast jag tycker att vi ska ha fredagen som klämdag också, är inte det en bra idé?
Igår var jag på stan med Viktoria (surprise?) och jag köpte ett par rayban-lookies eftersom jag tycker jag är cool och passar i dem. En vit blus köptes också eftersom det är snyggt och somrigt. Efter vår lilla tripp på stan var jag tvungen att dra tillbaks till skolan där jag skulle ha utvecklingssamtal med min "färgstarka" (jag citerar Catharina Booooo) mentor Bappe vilket var ganska kul faktiskt. Jag ligger ju hyffsat bra i de flesta ämnena iaf. =)

image210

Nu vill jag ha sommar.. ok?

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha snygg sommaroutfit, den kör vi på sommaren 08 också tycker jag ^^) söto :D

2008-03-05 @ 18:51:59
Postat av: Aleksandra

så himla söööt :)

2008-03-07 @ 16:06:12
URL: http://aleksiz.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0