We are so good together

Idag köpte jag en fin klänning på stan. Den är så söt, mycket söt. Jag köpte även en kjol, men jag ska nog lämna tillbaks den. Det kändes inte riktigt rätt när jag kom hem. Sen provade jag även converesen som jag vill ha, och dom var ju såklart snygga. Men får se om det blir ngt köp med tanke på att jag kanske åker till NYC nästa vecka. Fast om jag inte gör det, köper jag dom nog. :D A woman can never have too many shoes, so to speak

Det var iaf trevligt med min grek på stan. Alltid lika mysigt och det tar alltid lika lång tid för dig att berätta saker haha, kommer med alla nödvändiga kommentarer och detaljer. Men gumman det är en del av din naturliga charm. Kommer sakna dig så gryyyymt mycket, men det är ju trots allt "bara" 5 veckor som hon säger. Aw min lilla grek.

Nu ska jag kolla på Gossip Girl, för det är en bra nattlig aktivitet.

Puss, bilder kommer nog imorgon hörrni =)


Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du sover gott!

2008-06-18 @ 02:53:45
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0