Update

Nu kände jag att det var dags att uppdatera min blogg lite, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag kan ju ta upp vädret, det är alltid ett säkert kort.


Såhär kommer det se ut i Linköping de närmsta dagarna och det ser ju faktiskt riktigt fint ut! Det kanske blir en sommar trots allt! Men om inget annat så åker jag ju till Portugal (Vikpet bl.a notera att jag sa/skrev rätt) den 20e juli och kommer hem den 31 så då kanske jag hinner få lite färg. Eller bli mindre blek iaf, jag har liksom inget bra pigment när det gäller att bli brun. Jag är typ alltid blekast, men jag kanske är blek och fager(?).

Jag kan ju berätta att det gick bra att köra förut idag! Jag körde i hela 20 km/h haha, riktigt fort kändes det som det gick iaf. Men nu kan jag starta bilen och köra på 2an, inte illa va? Äh, jag driver.. fast jag lär mig nog det där ganska fort, så snart får ni akta er på vägarna! ;)

Nu är det bara 20 min kvar tills SATC börjar på trean och jag ska nog ta och beställa tågbiljetter till Ida. Jag ska nämligen hälsa på henne där hon har sitt land dvs i Skummeslöv, så dit ska jag 9-12 juli. Då är det ju även tennisvecka så det blir nog en tripp till Båstad också, blir nog kul eller jag vet att det blir kul. Har alltid kul med Ida! :D

Det blev ju ett riktigt långt inlägg trots att jag inte hade något att skriva om, haha.

Blir nog en update sen igen!

XOXO
// Nina

Kommentarer
Postat av: viktoria

bra där;) pluspoäng till nina :D

2008-07-01 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0