Stockholms trippen

Jag åkte som sagt till Stockholm torsdag - fredag och min kamera åkte jag såklart med, så nu kommer lite bilder =)


Jag och min kusin Sophie mitt på ett övergångsställe på drottninggatan!


Vi var på väg till Beyond Retro och där ställde vi oss i ett provrum och emelie kom med alla sorters bakelser, det var kul, och det blev en hel del posande och Emelie agerade fotograf. :D


alla tre kusiner


mer posande =)


ännu mer, synd att jag inte var längre och smalare.. jag hade nog tyckt modellande var kul! :P


ett leende också =)


och en ankpose, snyggt soffffffan :D


sen blev det lite mer coola kläder så att säga =)


på kvällen kollade vi på fotboll! (torres snygging)


idag blev det schteek på en brygga på djurgården, sofffan har bruna been och jag och emp har bleka (men vi är bleka och fagra typ haha)


jag posar lite konstigt, men inombords är jag överlycklig över mina nya fina solglasögon :D

Det var men "helg" mitt i veckan typ haha

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Mini

Kul med Stockholm! :)

2008-06-28 @ 15:59:50
URL: http://carolinelundh.blogg.se/
Postat av: E

spec, när hon är med oss =)

2008-06-28 @ 16:48:01
URL: http://llea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0