Stanis

Idag var jag och vickan på stan och tro det eller ej, men vi hade ett syfte! Nämligen att hitta en present till Klara och Camilla som fyller/har fyllt 18! yey =) Jag skulle även leta studentpresent till min käreste ida också. VI HITTADE ALLT VI SKULLE! Känns underbart att inte behöva stressa inför sånt. Glass blev det också. Det var gott, som faaaen.
Så på torsdag och fredag blir det middagar med god mat hoppas jag höhö.


Vi tappade fokus inne på Sportif och provade kepsar. HAHA vickan ser ut som byggare bob, och det blir inte bättre av hennes hängselshorts hahaha xD

Nu ska jag göra franska läxa, vilket snart blir det sista jag gör inför sommaren (förutom svenska och historia uppsats)!

Hade bra,
XOXO,
// Nina


Kommentarer
Postat av: viktoria

vadå ser ut som byggarebob??

jag ÄR byggarebob! inte så konstigt då kansssche ;)

2008-06-03 @ 17:04:12
Postat av: Nina

ne cashew inte ;D

2008-06-03 @ 19:09:21
URL: http://lilldabz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0