Städning

Just nu håller jag på att lyssna på Linkin Park och städar för fullt i mitt rum! Kändes att det behövdes lite. Känner mig faktiskt väldigt duktig. Jag ska nog fortsätta vara duktig och dra och handla med min kärebror om han nu vaknar ngn gång. =) Då blir mina föräldrar glada och det är ju faktiskt positivt, eller hur?

Imorgon är det midsommar så det blir nog att åka till Vadstena där min mormor bor för att träffa henne och eventuellt fler i min släkt på dagen. Jag och Vickan hade ju planerat att va med varandra, men det kanske blir framåt kvällen. Or something like that. Det blir iaf en tripp till smultronstället i helgen och det ska bli så jäääävla gott. Jag älskar glass. Glass funkar alltid oavsett årstid och tid på dygnet.

Den här låten är sämst, men ändå så jävla bra, haha


Nu åter till städningen! Ha en bra dag ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0