Spanien - Italien

Nu är jag precis hemkommen från Klara där vi har kollat på fotboll och ätit rabarberpaj vilket var gott. Höhö. Matchen var iaf väldigt spännande båda lagen var bra. Och jag tyckte det var lite konstigt att Torres blev utbytt, fast jag vet ju inte så mycket om fotboll egentligen. Toni såg ut att vara fransk också, han kanske ville hylla Zidane som satt på läktaren och kollade på. Matchen slutade iaf med straffar vilket jag tycker är mycket roligt att se på, hoppas alltid på att det blir straffar bara för att det är så kul att se på. Casillas var duktig i målet och räddade två staffar! Rätt lag vann iaf tycker jag.


såhär glad var nog casillas idag efter snygga räddningar

Det blir spännande semifinaler, Tyskland - Turkiet (heja turkiet) och Spanien - Ryssland (heja spanien, fast ryssland är ju med bra iofs) som sagt spännande semifinaler.

Nu blire dagens dos av grey's och McDreamy, och om 13,333333333333333 timmar ska jag träffa camilla på staden!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

åå sate vad glad jag blev när vann:D

2008-06-23 @ 11:05:36
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0