Sol är det idag

Idag är det sol. Skönt som faen, jag älskar solen, man blir så himla glad även fast man kanske egentligen inte är! Dock borde jag verkligen ha pluggat mer än vad jag har gjort, men äh jag får ta igen det ikväll. Och imorgon kväll. Istället har jag suttit i solen och svettats som en gris och skaffat mig soleksem som KLIIIIAAAAAAAARRRRRRR så det blir ingen mer sol för mig idag! =(

Igår togs dessa bilder:
image239
wonderful weather!

image240
sällskapet betod av dessa två <3

image241
vi fettade oss på chokladmuffins bl.a

image242
Sen kände jag för att visa vilken otroligt bra gymnast jag är...

image243
Sen på kvällen drog vi på fest i mjölby så amanda kunde träffa sin käreste borg ;)

image244
jag tyckte jag var snygg och amanda ville bli bort klippt höhö även fast hon också var snygg

image245
dagen efter dvs. idag vaknade amanda med ett leende på läpparna (fast vem gör inte det efter att ha sovit bredvid mig en hel natt? ;D)

image246
och jag hottade upp min pyjamas och drog hem för att plugga!

Det var min helg det där typ eller aa iaf en dag! Idag har jag även firat min pappa och mamma så mormor kom hit på lunch/middag. Glass med jordgubbar är verkligen det godaste som finns typ! Yummiiieeee

Nu vet jag inte vad jag ska göra (kanske försöka fixa designen), men aa, vi hörs!
XOXO,
// Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0