Sliding Doors

Nu har jag sett klart Sliding Doors, med en halvt bedövad käke, den var iaf bra! Cool handling.

Det handlar iaf om Helen som i början av filmen blir sparkad från sitt jobb och är på väg till tågstationen. På tågstationen så börjar hon springa mot tåget för att hon hör det och i ena scenriot så står en flicka ivägen så att hon inte hinner med tåget och i det andra så flyttar mamman på barnet. Och då så delar filmen upp sig i två delar. Det är coolt tycker jag.

Det är iaf en kärleksfilm och den är värd att se.




Haha trailern är på tyska men vi kan ju låtsas att man förstår =)

Nu ska jag gå och göra mig iordning, jag ska ju träffa amanda på stanis snart ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0