Promenix med Vicks

Nu är jag precis hemkommen från en långpromenad med Vikpetter. Vi var ute i 2 timmar och nu är jag helt slut i benen sen kan det också vara för att jag har gjort yoga idag också, men ändå. 2 timmar är mycket. Vi gick till tannefors och kollade i skyltfönstret på FestYran vi såg nåra najsiga klänningar, eller det verkade bra. Så dit ska vi nog gå och kolla på balklänningar till balen nästa år. Om vi nu får någon att dansa med, men det fixar sig nog, som vickan alltid säger. Sen gick vi och satte oss i en lekpark och gungade lite. Haha vickan hittade en skylt som det stod Hejdeg på, det tyckte vi var kul. Höhö, bra humor va? ;)









Nä, nu ska jag nog se på The Bucket List, skriver om den sen när jag har sett den, så får ni veta om den är bra eller inte! :P

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa

älska rutchekanor :D eller hur ddet stavas... hah

2008-06-24 @ 22:39:00
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Ida

härlig skylt, "hejdeg" hah ;D

2008-06-25 @ 09:51:43
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0