Onsdag

WAAH, idag är jag precis lika glad som igår. NAAJS. Vi fick reda på våra betyg i franska idag också och min lärare sa att det inte var någon tvekan att jag va värd MVG så det känns najs. Riktigt najs.
För att fira så drog jag, Camilla, Thure och Jocke för att äta glass från bosses i domkyrkoparken. Det var mysigt tycker jag. Hihi. På fredag är det ledigt för oss så nåra i klassen ska dra till berg och bada. Så himla kul, första doppet liksom. ;)

Snart ska jag träffa min efterlängtade Knarkis som antagligen kommer vara asbrun efter en vecka på Kreta! JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN!!!!



PUSSSS
// Nina


Kommentarer
Postat av: Knarkis

du var också efterlängtad knarkis!<3

2008-06-05 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0