nyss hemkommen

Jag kom precis hem från ida! det var faktiskt mer mysigt att cykla hem än läskigt. Mysigt att höra fåglarna kvittra och cykla mitt i vägen utan att vara rädd att bli påkörd. Det enda som saknades var värmen, annars hade det varit en perfekt sommarnatt. Så nu sitter jag här och kollar på soluppgången och filosoferar om saker och ting.

Jag har en känsla av att många inlägg under sommaren kommer hamna under kategorin "fina stunder" och det är ju så en riktigt fin sommar ska vara, eller hur? Det är ju trots allt mitt sista riktiga sommarlov. Det kommer nog bli underbart. =)
Nu ska jag nog sova, klockan är ju trots allt 20 över tre, men vända på dygnet ska man göra på sommaren. :D
Godnatt

P.S. Imorgon blir det nog smakprov på en sminkad Stasik, vem vill inte se det? ;)

Kommentarer
Postat av: Kexet

skönt att du kom hem ordentligt! :) nu har vi vart i stan och ätit frukost men inte på scandic utan på expresso house :D ses ikväll! :)

2008-06-16 @ 12:54:55
URL: http://idaaho89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0