Min dag, idag eller typ 30 min av den


sötis klara hade varit på sminkning på face, söt blev hon :D


vi träffade på Theo och drog med honom till MQ där jag stylade honom. Mörka jeans och snygg T-shirt, FRÄÄÄÄSCHT!


vi (jag)blev lite uttråkade och tog kort i spegeln!


jag och min fina rosett, mamma tycker jag ser ut som 8 i den. Höhö, men vad gör det om 1000 år?

Det var en del av min dag! Efter det blev det fika på stan med Jenny, Michelle och Vikpetter. Vet inte riktigt varför jag inte tog några bilder! Eh, jag får kompensera för det de närmsta två dagarna då jag ska till kära huvudstaden till mes cousines.

Kommentarer
Postat av: Klara

fy fan va tjock jag ser ut på andra kortet men det första va ju bra konstigt nog:D

2008-06-26 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0