Man måste vara som man är, när man inte blev som man skulle

Hej bloggen!

Nu blir det lite uppdatering, igår var det kul med min vän Linnéa. Vi gick ut och gick med hennes söta hund Theo, hoppade studsmatta, hade gympa i köket, kollade på Pirates of the Caribbean (Orlando och Depp, så snygga <3) och spelade spel som aldrig förr, höhö. Men det var iaf mys som vanligt med Linnet yao.

Min kamera dog innan jag åkte så jag tog bilder med mobilen, men bättre än inget, eller hur? :)


redo att gå ut på promenad med hunden, raybans på såklart ;)



hunden


fint var det på landet =)


vi träffade kalvar


:)


Sen hoppade vi studsmatta, det var kul, höhö!


kolla mitt rockstar hår! YEAH


söt tjej (?)


sen spelade vi kort


och gjorde gympa i köket! HAHA fyfan vad snygg man blir på kort när man rör på sig.. not


på kvällen tände vi ljus och spelade spel! Fast det urartade och vi gjorde stearinbollar ist höhö! :D

Nu ska jag och LEANA (Linnéa) göra något konstruktivt... typ kanske se PS. I love you bara för att den är så jävla bra!!!!

PUSS på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0